wtorek, 4 czerwca 2013

7.

Ojej, dawno mnie tu nie było. Nie miałam ani czasu, ani chęci. Dużo stresu mam przed egzaminem, pomimo, że to teoria. Do tego wszystkiego się rozchorowałam, już od kilku dni bolą mnie stawy (wypadałoby je przepadać, jak i tarczyce, ale terminy do endokrynologa dostałam tak odległe, że szkoda się zamartwiać nawet) i mam gorączkę. Pogoda się zepsuła, nie leje ale jest wietrznie i zimno.

Także, wczorajsza stylizacja zakładała komfort, przewiew i wygodę. Dlatego też bluzka oversize z wysoką spódniczką, do tego kolorowe dodatki i szpilki. Oczywiście, ze względu na wygodę ubrałam później rzymianki.






Bransoletka którą sama sobie zrobiłam. Użyłam do tego lakierów do paznokci, z których już nie korzystam. Chciałam je wywalić, ale lubię się dziubdziać. Ma ładny połysk, do tego modne połączenie pastelowej brzoskwini z fuksją, której notabene na paznokciach nie lubiłam mieć. Wisior długi, z dowieszonym kamieniem od mamy. " Njulukowska " torebka to prezent od pani Basi, trafiony, bo mimo wszystko dużo się w niej mieści!







Spódniczka kupiona na lumpeksie, niestety, rozmiar 16 jest na mnie za duży. Widać na ostatnim zdjęciu marszczenia na brzuchu. Za to z przodu wygląda korzystnie he, he..  Cóż, wzięłam bo potrzebowałam czegoś stonowanego. Mam identyczną, ale pomarańczową - rozmiar 10 i wpija mi się w boczki - także, albo 12 albo 14 następnym razem (:






Buty sprzedam, jeżeli ktoś chce. 80 zł, rozmiar 37.  Kupione w primarku rok temu i zakładane okazjonalnie do zdjęć. Jak to mówi Boczek z Kiepskich - nówki sztuki po dziadku, nieśmigane! (:





Makijaż jak to makijaż, kreski ze względu na mocną pomarańczową szminkę. Paznokcie " suche ", jak mówiłam trochę chora jestem i taka trochę bez mocy na cokolwiek. Udanego tygodnia, Pysiaki! Jutro mam egzaminy także, wracam do nauki, i trzymamy kciuki (:






| torebka/bag - new look | bluzka/t-shirt - top shop | spódniczka/skirt - atmosphere | szpilki/ high heels - atmosphere | bransoletka/bracelet - primark | wisiorek/necklet - dorothy perkins |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz